piątek, 3 kwietnia 2015

Frywolitkowa Serwetka wiosna2015 - odcinek 11 ostatni


dobrnęliśmy do końca serwetki - powiem Wam, że podoba mi się ta wersja tej serwetki chyba nawet bardziej niż pierwowzór czyli cieniowana. szczególnie środek bardziej mi pasuje taki ogołocony z pikotek niż ten bogaty w pierwszej wersji. Przypominam że moja serwetka zrobiona jest z nici Mercer especial nr 40 Limol - serwetki ma 42 cm srednicy i prezentuje sie tak...

Szczegółowy opis ze schematami można znaleźć tutaj:
https://www.etsy.com/pl/listing/534994830/doily-wiosna2015-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_14


taki rządek już robiliśmy więc jeśli ktoś dobrnął do ostatniego rzędu to poradzi sobie na pewno. do zrobienia tego rzędu potrzebujemy oczywiście dwa czółenka.

zdjęcia oczywiście można powiększać


i jeszcze kolejność wykonania tak na wszelki wypadek.



15 komentarzy:

  1. I love the big finnish :) Thank You!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna ;)
    podziwiam i nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna serweta!!!! Podziwiam:)
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Your doily is so beautiful, and all of your doilies are such works of art!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję za schemat całej serwetki. Jesteś WIELKA, że dzielisz się swoimi schematami. Śliczna serwetka. Jestem na bieżąco. Największy problem sprawił mi rząd 9. Pod koniec okrążenia już mi szło całkiem nieźle.
    Zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt .

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję również życzę Wesołych Świąt! a serwetka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna serwetka !!!
    Ściskam bardzo mocno i pozdrawiam............. słonecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. So beautiful, Renata! Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you so much - this is so beautiful and has been such a fun project to work on. I love your weekly releases of each round.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka! Mam marzenie, aby ją wysupłać. Marzenia czasem się spełniają...

    OdpowiedzUsuń
  12. DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu bardzo dziękuje za wzór- serweta jest cudna i w końcu udało mi się ją skończyć:)
    Nie będę ukrywać, ze skorzystam w przyszłości z wzorów umieszczonych wcześniej.
    Jeszcze raz wielkie dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, marzenie moje dzięki Tobie się spełniło. Mam tę serwetkę. Z Mercer Especial 30 wyszła spora - 47 cm średnicy. Dziękuję za pomoc i wskazówki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...