wtorek, 7 kwietnia 2015

za dużą serwetkę zrobiłam :-D


po skończeniu serwetki Wiosna2015 pomyślałam, ze może wreszcie będę miała do koszyczka serwetkę frywolitkową ;-)

niestety po założeniu serwetki koszyczek mi zniknął i nie wiedziałam, czy mam za dużą serwetkę czy za mały koszyczek :-D



na szczęście miałam inną nie skończoną jeszcze serwetkę z białej Aidy30 która przypasowała idealnie chociaż brakuje jej jeszcze przynajmniej jednego rzędu...


pewnie nie uwierzycie ale pierwszy raz miałam serwetkę frywolitkową na koszyczku ;-)


18 komentarzy:

  1. To aż trudne do uwierzenia, że po raz pierwszy przystroiłaś koszyczek frywolitką!!!! Pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w myśl zasady "szewc bez butów chodzi" :-D ale miałam śliczną szydełkową której w tym roku jakoś nie mogła znaleźć :-D

      Usuń
  2. Ech!, tak sobie wzdycham, że nigdy chyba się nie nauczę tej techniki. Cudowne te Twoje frywolitki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szewc bez butów chodzi ;) Koszyczek pięknie się prezentował!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek prezenntuje się bosko! Znając Twoje umiejętności frywolenia, to faktycznie trudno uwierzyć, że pierwszy raz koszyczek zdobi przepiękna frywolitka. Niech już zawsze tak będzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh the doily is beautiful in the basket! I don't think I have every put on in a basket and it is a wonderful idea! Perfect for spring!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you Madtatter ;-) in Poland is a easter tradition :-)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają koszyczki z frywolitkowymi serwetkami, mój ozdobiła serwetka wiosna 2015 w nieco mniejszej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwie serwety są cudne ,ja jeszcze supłam ostatnie okrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uwierzymy :) ale może nie bez kozery mówi się, że szewc bez butów chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ein wunderschöner Korb mit dieser wunderschönen Occhi-Spitze. Ich liebe ihre Decken. Eine gute Idee, Decke für den Osterkorb. Danke für Ihre Muster mit uns zu teilen.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...