czwartek, 7 kwietnia 2016

frywolitkowe serwetki na rozruch


nie mogłam jakoś się zdecydować ani na kolor nici ani na wzór, wena twórcza też jakoś ostatnio szwankuje, więc usupłałam dwie serwetki ze starego mojego wzoru sprzed dwóch lat nazwanego kiedyś jako "serwetuńka" ale w nowej odsłonie bo z innych nici - tym razem z Mercer Especjal 40

fajnie się ją robiło, więc na rozruch była w sam raz...


biała jest nieco większa...


przy kremowej już troszkę pokombinowałam i wyszła odrobinę mniejsza :-) ale przez pikotki chyba taka bardziej pełniejsza




31 komentarzy:

  1. I do like the blue napkin the best,
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne serwetki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. popatrzę i powzdycham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi tu własnie sapie i sapie, zaglądam a to Elunia wzdycha :-D

      Usuń
  4. Niezły rozruch:-) Piękne serweteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły rozruch:-) Piękne serweteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Zrobiłabym sobie taką pod kubek, czy jest szansa na rozpiskę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś na pewno :-) ale pod kubek to trochę za duża :-)

      Usuń
  7. No i fajnie. Za to mi się właśnie zacięło coś na 11 rządku i dalej ni hu, hu! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja szukam tej Twojo-mojej i na razie jest zapadnięta pod ziemię wrrrrrrr

      Usuń
    2. Moja właśnie leży przede mną (wespół zespół z czterema innymi zaczętymi) i nabiera mocy. :D

      Usuń
    3. Hm, czy to znaczy, że ja lubię zaczynać, ale kończyć to już nie ten, tego...?

      Usuń
    4. we frywolitce to się nie musisz martwić bo ona nawet jak nie skończona to wygląda na skończoną :-D

      Usuń
  8. Dla mnie jesteś po prostu M I S T R Z Y N I Ą!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. These doilies are more flowers to your collection of many! Amazing that they are different and yet I wonder will you do another follow along doily?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you Madtatter :-)
      yes will be a new napkin on-line ;-)

      Usuń
  10. So pretty! And I like that they are not so big.
    Has there been a pattern online for this smaller doilies?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trwam w zachwycie, zwłaszcza nad białą, z mniejszą ilością pikotek.
    Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna ta serwetka. Tez bym chciala taka spróbować stworzyć:-) a gdzie moge znalesc jej wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzór na tą serwetkę można znaleźć tutaj:
      https://www.etsy.com/listing/453920182/napkin-marta-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_49

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...