czwartek, 28 kwietnia 2016

Frywolitkowa serwetka on-line WIOSNA2016 rząd 5


ciągle mam z tą serwetką jakieś przygody, albo pomylę nici albo wzór zrobię nie ten co trzeba, albo coś muszę odcinać po dziesięć razy i za jedenastym znowu robię ten sam błąd, nawet zdjęcia mi poginęły które zrobiłam i opisałam wrrrrrr... coś mnie ta serwetka w tym roku nie lubi :-D

nic to... spokojnie i bez nerwów bierzemy się za piąty rząd.

do zrobienia tego rzędu potrzebujemy dwa czółenka.

jak widzicie jeszcze nie skończyłam tego prostego i krótkiego rzędu - może Wam pójdzie szybciej - niestety to przez różne niespodzianki które mnie ostatnio przy supłaniu spotykają. jak tylko skończę ten rząd to wstawię tu gotowe zdjęcie ;-)

no... udało się skończyć


proste splotki więc nie ma co gadać tylko trzeba brać się do roboty :-D
w górnym kółeczku zaznaczyłam tylko jedną dwójeczkę żeby nie zaciemniać zdjęcia ale na pewno wszyscy zrozumieją o co chodzi - trzeba zrobić siedem pikotek co dwa supełki - czyli takie kwiatki jak są w drugim rzędzie.


i jeszcze kolejność wykonania

41 komentarzy:

  1. Fajnie, że jest kolejny rządek. Dziękuję. Mam pretekst aby porzucić na chwilę szydełkowanie firanki hi,hi Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to bardzo się cieszę, że dałam Ci chwilkę wytchnienia :-D

      Usuń
  2. W oczekiwaniu na ten rządek zaczęłam kolejną mini serwetkę, która idzie mi strasznie powoli! I co robić, kiedy nitka na kłębku się kończy, a obydwa "białe" czółenka zajęte??! Włączam dziś turbodoładowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za inspirację do pracy miłej. Świetnie ze jest kolejny rząd. Czas do dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  4. This new round was worth the wait :-) Dziękuję Ci

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za kolejny rządek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. It is looking good will apply soon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, super bo wczoraj późnym wieczorem skończyłam 4 rządek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się bardzo z kolejnego rzędu. Serweta z każdym kolejnym coraz bardziej mi się podoba. Dziękuję, Renulku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się chociaż one takie wszystkie nudne i tradycyjne :-)

      Usuń
  9. Myślałam że spasuje,ale się zawzięłam i robię dalej, myślę że dotrwam do końca, to będzie moją pierwsza serwetka frywolitkowa :) Dziękuję za kolejny rządek :)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a beautiful row! :)
    I hope you don't have anymore troubles!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z samych niecnych podniet czyli zazdrości i chęci posiadania takiego cudeńka dałam się skusić trzy dni temu i gonię, mam nadzieję, że nie złapię zadyszki i dotrwam do mety. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za "łopatologiczne" wskazówki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że wywołałam zazdrość z takim fantastycznym efektem ubocznym :-D

      Usuń
  12. Czekałam na 5 rząd dziękuję renatko jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jestem, jestem ale odchudzam się :-D słowo! :-D

      Usuń
  13. To gonie czwarty a myślami jestem w piątym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this... Another row. Now I can stop cleaning and relax...

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu :) Zaglądam do Ciebie i podziwiam :)
    Dzięki za odwiedziny :) Bratków już nie mam, ale... może jakieś inne kwiatki przy okazji, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś, wszystkie w Twoim wykonaniu są cudne :-)

      Usuń
  16. Piąty rząd zrobiony, dziękuję za wspólne supłanie i w oczekiwaniu na szósty rozpoczęłam Twoją serwetkę Reniu z 2015...cudne wzory :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Where is last year's round? I would love to see that!

      Usuń
    2. its here :-)
      http://renulek.blogspot.com/search/label/serwetka%20WIOSNA2015%20on-line

      Usuń
  17. Danke für die fünfte Reihe. Ich werde beginnen,sobald ich meine jetzige Decke fertig habe. Die Decke wird wieder wunderschön. Danke fürs Bereitstellen.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znów melduję, ze jestem na bieżąco i gotowa do dziergania kolejnego (6.) rządku. Chyba czuję się uzależniona od tej serwetki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meldunek przyjęty :-) możesz się odmeldować :-D ściskam!!!!!!

      Usuń
  19. Mnie jeszcze daleko do piątego rzędu, bo dopiero zaczęłam tę serwetkę, ale chciałam Ci bardzo mocno podziękować za ten wzór - w sensie, że miałaś ochotę się z nami nim podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu jestem na bieżąco ale zastanawiam się czy zacząć jeszcze jedną taką tylko z innych nici, może kolorowych.
    Dziękuję za kolejny rządek i za wspólne supłanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...