czwartek, 5 maja 2016

Frywolitkowa serwetka on-line WIOSNA2016 rząd 6


Przyśnił mi się parę dni temu kołnierzyk frywolitkowy, który od razu musiałam zacząć plątać :-)  więc w międzyczasie supłając serwetkę plątam również kołnierzyk, nawet mi się przyśniła bluzka do której zamierzam go doszyć. Czy Wy też macie robótkowe sny? bardzo jestem ciekawa ;-)

Ciągle pytacie gdzie kupić dobre nici do frywolitek - polecam sklepik sklep.picoto.pl sklepik założyła Alicja więc zna się na tym co sprzedaje - chętnie doradza i ma dobrej jakości nici, czółenka i wszystko co potrzebne do frywolitek - więc polecam. odnośnik do sklepiku jest na moim blogu z lewej strony zaraz pod spisem moich wpisów i można w niego kliknąć w razie potrzeby.

Teraz jednak wracamy do serwetki - po pewnych początkowych problemach teraz robię tylko jedną serwetkę (miałam robić w dwóch rozmiarach ale nie wyszło i będzie tylko jedna) początek tej naplotłam Mercer especjal 30 a dalej już supłam Aidą 20 - obie nitki są takiej samej grubości.



rząd szósty bardzo prosty. do jego zrobienia potrzebujemy dwa czółenka.


i jeszcze rozpisanie kolejności supłania poszczególnych elementów.
rozpoczynamy od kwiatuszka który dołączamy do serwetki, potem łuczek - i malutkie kółeczko na łuczku robimy drugim czółenkiem. potem znowu zmieniamy czółenko - kończymy łuczek i robimy kwiatuszka który jest dołączony do rzędu piątego.



30 komentarzy:

  1. Dziękuję Reniu za następny rządek. Jest łatwy a tak bardzo dekoracyjny, całość coraz piękniejsza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo najpiękniejsze frywolitki to te proste :-)

      Usuń
  2. Śliczny rządek :)) W oczekiwaniu na dostawę koralikowego zamówienia, mam trochę czasu to poszaleję z czółenkami :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny, piąty supłał mi się szybciutko to i ten pójdzie migiem ;) ja po drodze robie jeszcze jedną serwetkę, więc czółenka u mnie też smigaja. Powodzenia z kołnierzykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-) właśnie brakło mi nici wrrrrrrrr

      Usuń
  4. This round looks tiny and delicate, always preparing for another, Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay. I can relax again today with one of my favorite projects. The other favorite is last year's round I just started.

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks so beautiful!! Can't wait to start!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za kolejny rządek, czekałam na niego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka pięknie rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna będzie ta serwetka, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za 6 rządek zaczynam , ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i prosty rząd, a serwetki ładnie przybywa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jak kusisz..I obiecuj sobie : lada moment .. jeszcze chwila ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny rządek - super. Dziękuję Renulku - idę jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też czekam już na następny rządek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...