poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wiosna przyszła już na całego


Piękna i słoneczna pogoda była ostatnio ale nagle zielono się pięknie zrobiło a u mnie nowe serwetki się pojawiają powolutku.

jednocześnie rośnie kilka serwetek - wszystkie z nici Mercer Especjal 40


jedna serwetka biała a druga przez przypadek wyszła mi kolorowa więc tak ją już pociągnę dalej bo dawno nie robiłam kolorowej serwetki.



od paru już lat tradycją mojego bloga jest serwetka on-line na wiosnę i szczerze powiem, że w związku z moją przeprowadzką i remontami nie planowałam w tym roku wiosennej serwetki ale dostaję bardzo dużo pytań o nową serwetkę i wiem, że czekacie niecierpliwie.
Będzie zatem wiosenna i zaczniemy ją jeszcze w tym tygodniu - chcecie?


36 komentarzy:

  1. Reniu, serwetki urocze. Nie znam taj nitki ale koniecznie musze zamówić.
    Miałam coś zacząć ale jak ma być Wiosna 2017 wiec czekam.
    Zazieleniło sie ale u tan chłod trochę straszy. W końcu to kwiecień plecień. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...plecień - to prawda ale i tak go lubię taki zieleniutki i kwiecisty ;-)

      Usuń
    2. oj tak . ta zieleń świeżutka, soczysta :)

      Usuń
  2. Those are both so beautiful!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wiadomość pewnie że chcę

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serwetki, a wzór bardzo chętnie, mam nadzieję że dam radę :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I have not yet finished last year's spring doily, but yes, I want another!

    OdpowiedzUsuń
  6. Renulku, tyle lat Cie podgladam i sama się złapałam na tym, że nigdy u Ciebie słówka nie zostawiłam :) chciałam Ci podziękować za wspaniały blog, wiele porad i dzielenie się wspaniałymi wzorami. Jak tylko dam radę i pokończę inne projekty, chętnie posupłam z Wami serwetkę. Te dwie są prześliczne, pozdrawiam Lothluin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) nie jesteś jedyna :-D cieszę się, że w końcu jednak się odezwałaś ;-) i ogromnie sie cieszę, że zaglądasz :-)

      Usuń
  7. Nowy wzór? Jestem za :)))
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z wielką Wielką Chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się przyłączę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się bardzo. Jasnoszara Aida20 od dawna czeka na taką okazję. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam białą dwudziestkę - może dobra okazja do wykorzystania ;-)

      Usuń
  11. Mais oui! But of course! : )) Goody!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetki cudowne , szczególnie ta dwukolorowa :)
    Niestety mnie frywolitka unika więc na wzory nie czekam , ale za pewne masę osób tak !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo proszę o mobilizację :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Shuttles are waiting :) Yes!

    OdpowiedzUsuń
  15. I love all of your patterns. A new napkin? Yes, please.

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this one. I was hoping it would be the new napkin for 2016 but I really like the one you shared this week!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...