poniedziałek, 31 października 2011

serwetka miodowa rząd 6

w szóstym rzędzie się nie nakombinowałam zbytnio :D kółeczka są takie same jak w piątym rzędzie czyli cztery razy po pięć supełków z tą jednak różnicą, że pikotki łączące kółeczka robimy ciut dłuższe.  natomiast na łuczkach już trzeba zrobić więcej supełków i jest ich o jeden więcej czyli dwa razy po sześć a jednym łuczku.
Szczegółowe schematy z opisami w języku polskim i angielskim znajdziecie tu:
https://www.etsy.com/pl/listing/515823451/doily-honey-renulek-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_7&crt=1



no to do roboty... ja też supłam :))))

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że już jest kolejny rządek, też biorę się za supłanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, no to supłamy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały tydzień biegne i nie udało mi się Was dogonić.Renulek moje guru dziękuje dzięki Tobie pierwszy raz robię większą serwetkę

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja na 5-tym rządku utknęłam... Ale dogonię Was... Obiecuję... :) Bo liczę na serwetkę większych rozmiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula bez stresu, spokojnie, zawsze możesz nadgonić, bo rozpiski stąd nie znikną :)))

    Joie bardzo ładnie utknęłaś :D a dzisiaj albo jutro wyglądaj listonosza bo w piątek poleciał do Ciebie listeczek polecony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za kolejny rządek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje tyły rosną, ale co tam:D kiedyś Was dogonię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. E, Renulek, a co to za ułatwianie sobie życia? Hę! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też na razie utknęłam, ale nadgonię:) Dzięki za kolejny fragment!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokończyłam piąty właśnie dziś, więc zaraz zabieram się za nr 6 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. 5-ty zakończony, 6-ty zaczęty :)

    Dziękuję za nagrodę :* Doleciała do mnie cała i zdrowa :) Aniołek i serdusio śliczne i jak zawsze jestem pełna podziwu dla tych Twoich supełków...
    Jeszcze raz dziękuję Maleńka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Koroneczka, dla Ciebie jest dedykowany kolejny wpis na tym blogu :D

    Dziewczyny - spokojnie sobie supłajcie - myślę, że jeszcze jeden rząd będzie raz na tydzień a następne może co dwa tygodnie teraz bo serwetka robi się coraz bardziej pracochłonna. No ale jeszcze się zastanowię nad tym :)

    Joie - fajnie że doleciały. z atłasku to zawsze jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...