środa, 18 marca 2015

stroik wielkanocny - koszyczek


w przedszkolu ogłoszono kolejny konkurs - tym razem na stroik wielkanocny wykonany własnoręcznie przez dzieci i rodziców... tym razem moje dziecko nie chciało żadnych frywolitek - czyżby miała przesyt?
bez frywolitek wyszło coś takiego:
w środku jajko styropianowe - pomalowane akrylami i ozdobione papierowymi kwiatkami, kwiatki na gałązkach szydełkowe i bibułkowe, trawka bibułkowa, baranek uszyty z polarka a kurczak z jajka niespodzianka - tylko bazie stworzyła matka natura i koszyk wyplótł ktoś kto się na tym zna


ogłoszenie wyników konkursu jutro. Koszyczek zostanie potem sprzedany na kiermaszu przedświątecznym a pieniążki przeznaczone na przedszkole. Oby koszyczek się spodobał ;-)


10 komentarzy:

  1. baranek mi sie podoba, można się zainspirować?
    koszyczek elegancki,

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że można - kilka lat temu szyłam takie tylko mniejsze jako ozdoby na choinke i gdzieś tu na blogu na pewno pokazywałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny - myślę że ma duże szanse na wygraną :) a ja ściągnę pomysł na kurczaka i kwiatki szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczak jest też moim ulubieńcem ;-) i ekspresowo się go robi :-D

      Usuń
  4. Na pewno się spodoba , a może i na podium wespnie .Kurczak doskonały , z przyjemnością go splagiatuję , barana nie bo z szyciem to u mnie pod gore .

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful table decoration, fun to see!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stroik Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny radosny koszyczek. Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można już w przedszkolu mieć przesyt frywolitek?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...