piątek, 20 marca 2015

Frywolitkowa Serwetka wiosna2015 - odcinek 9


no to wg niektórych ;-) najgorszy rządek w serwetce a ja go i tak lubię :-P

rządek jest delikatny i śliczny - dodaje uroku i wart jest zrobienia co prawda jest trudny dla początkujących więc bądźcie uważni ale naprawdę warto. Jeśli ktoś będzie miał problemy ze zrobieniem tego rzędu to piszcie - wtedy zrobię lekcję poglądową ze zdjęciami.

Szczegółowy opis ze schematami można znaleźć tutaj:
https://www.etsy.com/pl/listing/534994830/doily-wiosna2015-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_14


do zrobienia tego rzędu będą potrzebne dwa czółenka


zdjęcia oczywiście można powiększać.

kolejność wykonania jest następująca:


rozpoczynamy od środkowego kółeczka, potem robimy łuczek z trzema pikotkami - przyłączamy go do pierwszego pikotka z kółeczka, potem robimy kolejny łuczek z trzema pikotkami i przyłączamy go do trzeciego pikotka z kółeczka, następnie robimy trzeci łuczek okalający kółeczko i zamykamy w miejscu początkowym.
tutaj trzeba pamiętać, że przy przyłączaniu łuczków do kółeczka przyłączamy według sposobu który kiedyś pokazywałam http://renulek.blogspot.com/2011/10/aczenie-elementow-we-frywolitce-czesc-1.html


13 komentarzy:

  1. Niektórzy się nie poddają i nadganiają, nadganiają... :)
    Nie zrażą się nawet tym rządkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu nie mam czasu, żeby pokazać moje wypociny:) Siedzę na walizkach. Ale jedną mam na bieżąco a druga -na7 rzędzie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the way mine looks and can't wait to start this round, I like the little change and Thank You so much for all your instructions, great post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great design to this round!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nic ładniejszego od tej serwetki nie widziałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu wybacz, ale albo ja ślepa jestem, albo nie ma podanych słupków?
    widzę zdjęcie z kolejnością etapów, za co dziękuję bardzo, bo dla początkujących to duże ułatwienie, ale nie ma ilości.
    pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugie zdjęcie ;-) można na niego kliknąć i powiększyć ;-)

      Usuń
    2. dziękuję pięknie- a mówiłam okulary muszę zmienić:)

      Usuń
  7. Ja ten rządek nazywam "małpie pyszczki". Rzeczywiście glansuje cierpliwość jak mało który!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...